štvrtok 13. augusta 2015

menšie školské nákupy

Ahojte:)
Tento článok bude o menšej príprave vecí do školy. "Škola" toto slovo väčšinu detí už desí len pri jeho vyslovení. Ale aj tak všetci vieme že skončia prázdniny a škola na nás zas čaká. Preto si robím menšie prípravy vecí už teraz, aby som potom nemala chaos a nezháňala všetko naraz. Prvé čo mi napadlo boli prezuvky. Ja osobne nemám rada šľapky , takže si radšej kupujem platenky. Tentoraz som si kúpila nízke číny s potlačou hadej kože.

Ďalšie čo ma napadlo bola telesná výchova. Na nohy som zvolila jednoduché platené topánky modrej farby a k tomu trojštvrťové sivé legíny. Tričko si beriem z domu.




Potom so si vybrala šedú mikinu a tepláky s kvetinovou potlačou na voľné nosenie.Najlepšie na jeseň do chladnejšieho počasia.



















                                                                                                                                                     
                                                                                            












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára